Wednesday 3 August 2011

hidayah shahril kata safee sali ngan amirul hadi monyet ? kojaqq =='

err , kasaq sangat ka tajuk entry saya nehh ? maaf yea kawan2 . tak sengaja . hehee ;) saya ada terbaca blog seseorang yg update tentang ada seorang makcik yang menggelarkan Safee sali dan Amirul Hadi sebagai monyett . tak patut okayy . takmau2 =='

tak baik tau makcik kata lagu tu kat pemain Malaysia . saya tahu la makcik orang Singapura tapi makcik cuba la jadi matang sikitt . makcik neh over la . dah tua tu buat la cara tua , makcik . ingat akhirat sama yea , makcik ;) tak salah bukan yang muda mengingatkan yg tua ;) rumah kata pergi , kubur kata mari tau . ingat tau , makcik ;)

makcik tersebut mengeluarkan kenyataan safee sali dan amirul hadi digelar monyet di laman sesawang twitter nya sendiri .makcik neh la . haih ! ingat dak masa harimau malaya menentang singapura baru2 neh . safee sali dan amirul hadi ada buat satu pergerakan yg serentak kan ntok menjaringkan gol ? makcik tersebut merupakan salah seorang isteri kepada pemain singapura sebabb tu beliau kata lagu tu . nampak sangatt beliau cari nahas .

makcik saja cari pasal la , makcik . makcik tau tak berapa ribu penyokong harimau malaya kat malaysia neh , makcik . satgi depa ajak makcik jumpa ngan depa satgi kott . mau ? ;p  naseb bek takleh nak repeat balik jea game singapura ngan harimau malaya . nasib baik jea sume tu , makcik . dah menang tu buat cara menang sudah la makcik . jangan la banyak bunyi yea , makcik . debik kang haa ;DD

p/s : ingin saya menegaskan di sini bahawa saya tak marah . saya sekadar mengata makcik tu . hehee . okay la , assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment