Saturday 27 August 2011

trial SPM tamat ;)


salam lailatul qadar semua . alhamdulillah . aku punya trial dah tamat . dalam kepeningan memilih tajuk untuk jawab seni semalam , akhirnya aku berjaya melukis dengan jayanya lukisan aku . neh semua berkat kawan-2 yg bagi idea ntok melukis . yang paling best , lukisan kami semua hampir sama . cuma kaler jea yg lain . HAHA .

ada pula suara-2 sumbang yang kata lukisan aku macam budak-2 . penat lelah aku lukis , boleh plak beliau kata macam budak-2 . nak buat cena kalau imaginasi aku lebih ke arah kebudak budakan . jangan salahkan ibu mengandung yea :D


nampak ? neh la lukisan aku yang aku lukis hari khamis aritu . pelik pun ada . HAHA . tapi ada yg kata lawa . tu maknanya depa pandai seni :DD kalau tengok secara jarak dekat dan mata kasaq memang lukisan neh lawa . siyes , takbohong ;) exam seni paling terbaikk . bebas jea rasa . boleh jalan-2 apa semua . 

yg tu hari khamis punya cheqita . keesokan hainya , aku dan beberapa anak buah keluar p usha-2 barang untuk raya . ada yg bekenan di hati dan ada yang hanya mampu tengok tapi tak mampu beli . aku plak tengok tapi takde yang bekenan di hati . hm . sangat la sesak jalan-2 yg terdapat di area kedah dan kulim neh . jenuh menyelit . dah la hujan plak kan . tapi memang have fun . 

letih gelak sebab msg ngan baby yang agak bengang dengan membe beliau iaitu , bigshow . aku yg msg dngn baby pun tergelak ataih moto . kesian baby sebab terpaksa menghadapi dugaan dengan melayan kerenah bigshow . boleh plak nak men geget telinga hanya kerana geram dengan membe beliau . kalau yea pun nak geget , tggu la bukak puasa dulu kan . HAHA . part nak order makanan plak jadi satu hal . nak nasi goreng pinggan kalih la , ayaq takmau straw la . nak garpu takmau sudu la . merepek meraban jea depa . belum masuk cheqita pasal suasana dalam restoran sementara nak tggu makanan tu . banyak mulut sgguh ckin ngan bigshow . kira nak berperang dingin jea keje :DD

terbaikk la walaupun penatt . sanggup kita redah hujan together-2 . so sweettt . hehe .untung kot kami naik moto takde gear :D tak kalutt . thnx for teh memory ;) 

p/s : selagi ada kawan , jaga baik-2 . jangan selalu bergaduh ;) TAK BAIK ;) ASSALAMUALIKUM ;)



No comments:

Post a Comment