Saturday 13 August 2011

trial 14-25 ogos ;)





assalamualaikum . setelah beberapa harini aku menggunakan bahasa yg baik-2 saja , so dengan rasminya aku akan menggunakan balik bahasa dan cara penulisan aku seperti dulu kala :) walaupun nampak kasaq tapi mudah paham kan sebab tu bahasa remaja . hehe . perasan tak apa yg berubah dalam blog aku yg ala-2 pinky-2 giteww . HAHA . perasan kan ? kan ? nampak tak yg kat atas tu ?akak ipaq aku yg buat . HAHA . tengs kak FADZILAH ISHAK ;) thnx a million . akhirnya dapat juga seperti yg diidamkan . wink-2 ==' nanti ya belanja makan yea , makan dekat rumah mak mentua :D

okay , teselit plak gambaq ENCIK SAYANG kan . HAHA . confirm beliau akan bangga dengan aku nanti . selalunya mcm tu la kan . HAHA . banyak gelak plak aku neh . gila kott ==' stop pasal tu . kita masuk topik yg berbahaya plak . esok bersamaan 14 ogos , aku ada trial SPM . sejujurnya aku belum ready hundred percent but i will try my best as long as i can . belum apa-2 jadual trial aku dah hilang . mana aku letak pun aku taktau . yg aku tau esok just ada paper BM 1 dan 2 ;) insyaallah boleh jawab . kita dah asal melayu takkan BM pun takleh jawab . malu nanti ;)

maap la kalau rasa aku riak+takbur plak buat statement cemtuh . huhu . sorry-2 ;)

mintak restu PUAN ZAILINA dan SAJEN WAHAB ; done !
mintak restu membe-2 : done !
mintak restu ATOK ASMA : also done ! ;)

penting semua neh . aku dah mintak depa-2 neh doakan aku . insyaallah depa akn doakan terutamanya parents aku la kan . disebabkan trial neh jugak , PUAN ZAILINA dan husband beliau telah pun bersetuju untuk menghantar dan mengambil saya ke sekolah setiap hari kerana ingin menjaga kesihatan serta keselamatan saya . mereka takut apa-2 terjadi nanti . dan nampaknya aku tak payah bawak PJX ke sekolah . kerana aku rasa PJX aku akan di renovate lain atas sebab-2 tertentu . tak sabaq aku nak tengok PJX tukaq kaler . HAHA .

dua minggu aku akan dilayan sebagai anak emas sehingga lah trial aku tamat .nampak ? baru jea trial tapi aku dah dijaga dengan rapi . sayangg mak pak aku gila dasyat . hampa ada ? mesti ada kann ? hehe . harap-2 juga bila SPM betuii nanti aku akan dilayan seperti aku mengambil PMR dulu . pergi mak hantaq . balik mak ambik . time rehat mak antaq makanan . masa PMR betuii haritu , aku tak sentuh pun makanan kantin . makanan semua mak hantaq . walaupun agak malu kerana sudah besaq-2 pun mak hantaq makanan lagi time rehat tapi tu la memory terbaik aku ngan mak aku . tak sabaq nak tggu SPM . boleh mengada teruk ngan mak . hee ='

aku harap SPM neh aku boleh bawak kete p skola . kot-2 la aku boleh langgaq tiang skola . baru rock :D belagak plak aku rasa . aku tarik balik statement tadi . sorry again ;( btw , to ENCIK SAYANG : get well soon dear , kesian anda . demam yea ? makan ubat okay . jangan malaih mandi sgt okay .

p/s : to all SMKJ students batch 2011 , do the best for trial nah . trial ngan SPM sama-2 penting ;) result gempak , hala tuju pun nampak . trial sampai 25 jea . xlama . lepas trial kita raya okay . and untuk adek shahrul nizam , get well soon nah . eksiden la plak hang neh . hm .rindu hang btw ==' assalamualaikum :)








No comments:

Post a Comment