Wednesday 3 August 2011

salam ramadhan ketiga ;)

FOLIO PENDIDIKAN SENI VISUAL ;)

salam ramadhan ketiga semua . saya kepenatan sedikit harini sehingga hati saya terdetik ntok membuka puasa . tapiiii . alhamdulillah , saya tak jadi berbuka disebabkan nasihat yg telah diberikan oleh ENCIK SAYANG dan PUAN ZAILINA ;)

apa yang memenatkan ? penat dalam menyiapkan folio seni kerja kursus yang harus dihantar pada esok hari dan harini . disebabkan saya malas nak pikiaq lagi pasal folio tersebut so saya siapkan juga harini dan hantar pun harini . bangga bukan ? otak saya pun dah free . sehinggakan PUAN ZAILINA pun agak marah bila melihat puteri tunggal beliau asyik mengadap folio seni jea without study apa-2 subject sedangkan trial tinggal lagi berapa hari .

nak buat cemana PUAN ZAILINA syg . folio seni neh pun ntok SPM sayaa jugak . so haruslah saya siapkan bukan . detik saya dalam hati ;) nampak sangat beliau terlalu risaukan sayaa . omgieee . iloveyou mum ;p nasib baik la cikgu2 harini memahami bahawa saya dan anak buah saya sibuk menyiapkan folio ini sehinggakan mereka memberi ruang ntok kami ;) sayang cikgu2 semua ;) hampa ada ka cikgu2 mcm neh ? takdeee ;p

balik skola tadi , PUAN ZAILINA sudah berletiaq kat sayaa kerana mengadap laptop sahaja kerja sayaa , saya hanya mahu release tension sebentar sahaja tapi beliau tak berapa nak paham , tak apa la kan . hukk ==' mana boleh saya nak salahkan beliau bukan . beliau menegur ntok kebaikan saya jugakk ;)

pesanan ntok kawan : tolong jangan buat muka ngan saya . saya tahu saya takde buat salah ngan awak langsung . awak saja nak tunjuk muka tak puas hati kan ? debikk kang ha . awak saja menguji keimanan serta kesabaran saya tahu ? ==' takmau la cemtu ;p okay ? saya tak suka nak marah awak depan2 sebab saya malaih nak buat org sakit hati so tolong jaga perangai awak yea ? ;) terimakaseh ;)

p/s : just beberapa jam jea lagi nak berbuka . sabaq tau semua . sayang hampaa ;) thnx readers ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment