Saturday, 20 August 2011

conversation mak dan anak perempuan tunggal ;)


cik iylia : makk , doakan ya dapat sambung belajaq tau .
PUAN ZAILINA : yala-2 . mak doakn . kita kena la sama-2 berdoa . jangan harap mak saja ;) 
cik iylia : baikk ;) 

cik sepett : makkk , bila nak ajaq ya bawak kereta ? 
PUAN ZAILINA : nanti la ;) 
cik sepett : nanti tu bila ?
PUAN ZAILINA : lepas raya ;)
cik sepett : kenapa lepas raya ?
PUAN ZAILINA : takut mak terlena ;)
cik sepett : mak neh bg jawapan yg takde kaitan dengan bawak kete pun . haih ;D 

cik sepett : makk , mak kata nak ajaq ya bawak kete arini ?
PUAN ZAILINA : tadi kat tempat yg mak nak bawak kak belajaq kete tadi ada eksiden . biaq reda dulu kes eksiden tu baru mak ajaq okay .
cik sepett : teruk ka eksiden tu ? kita bukannya nak p belajaq kat betui-2 tempat eksiden tu .
PUAN ZAILINA : teruk . dye langgaq dua bijik kereta . 
cik sepett : hm . hala-2 =='
PUAN ZAILINA : selamatt ;)  

PUAN ZAILINA : kak , tolong ambikkan dompet mak dalam laci satt .
aku : laci mana ?
PUAN ZAILINA : laci tu laa .
aku : tingkat number berapa ?
PUAN ZAILINA : tingkat number dua .
aku : takde pun =='
PUAN ZAILINA : eh , tingkat number tiga . sory=2 . mak tesilap bagi info . hehe .
aku : hm . mak mmg salu bagi info silap pun . haih . 
PUAN ZAILINA : lenkali kalau mak soh ambik barang apa-2 , kak dengaq dulu info mak yg number dua . jangan dengaq info yg number satu . selalunya info number satu tak penah betuii ;)
aku : hm . rupanya beliau sedaq yg beliau selalu bagi info silap kat saya . haha . *saya bercakap dalam hati* 

sebenaqnya SAJEN WAHAB tidak berapa setuju kalau aku belajaq bawak kereta . bagi beliau adalah lebih baik kalau beliau yang hantaq dan amik aku kemana aku nak pegi . sebab tu adalah lebih selamat . sebab tu la PUAN ZAILINA teragak agak nak ajaq aku ;) untungla jadi anak perempuan tunggal dalam family neh . bahagia wokk :D hampa ada ? takde .aku tahu beliau risau kalau aku bawak kereta . bukan risau disebabkan KETINGGIAN aku , tapi lebih risaukan keselamatan anak gadis beliau yg mempunyai suara ala-2 ella campuq ramli sarip neh ;)

p/s : aku tetap dengan keputusan aku . aku nak belajaq bawak kete jugak . atleast aku boleh bawak mak aku kemana beliau nak pegi kan ;) alasan yg munasabah ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment