Sunday 21 August 2011

jawab sampai boring + ngantok =='


salam lailatul qadar semua ;) arini aku bangun lambat pegi skola. sebab tdoq lambat semalam . gara-2 study dan menemani cik abg membuat assingment beliau ;) takpa la , pengorbanan . HAHA . mandi apa semua , aku gerak p skola . sampai skola , aku baca yasin kejap ngan budak sains pastu sambung baca buku balik . laju jea aku ingat apa yg aku baca time pagi-2 ;)

tgh duk baca buku tu , aku ngan budak-2 neh pun tggu la budak-2 lain datang ntok baca doa . dalam hati aku dah nak marah neh . siput benor mereka berjalan . padahal dah nak dekat pkol 8 dah . hm . tu la budak-2 skola aku , buat keje jenis lambat ckitt ==' untung la sampai nak kena p jemput kat dewan tu . huh ! asalkan bahagia nah ;)

harini hanya dua kelas yg masuk dewan . kelas aku dengan kelas budak sains . paper tasawwur harini . senang jugak la . insyaallah A ;) amin ;) hehe . best jugak dapat jawab paper hanya 55 org murid saja . tak serabut perut sgt . tapi mengantok jawab paper harini . maybe sebab aku siapkan paper tu awal dari masa yg ditetapkan ;) sampai cikgu-2 pun tdoq kat belakang tapi depa tidoq-2 ayam jea . depa takut la tu . HAHA . tak kalutt ;)

harini takde benda yg best berlaku melainkan aku kena marah . okay , fine ! aku redha ==' aku cemane pun takpe . huh .

p/s : harap-2 paper perdagangan esok dapat la aku jawab dengan jayanya . subjek kak yati kott . takmau aku hampakan beliau yg panat mengajaq aku dua subjek sekaligus ;) syg cikgu lagu mana pun . harini aku nak bebai and takmau tdoq . biaq jadi mata panda p skola esok . marah punya pasai . huh . assalamualaikum ;)











No comments:

Post a Comment