Monday 1 August 2011

berjaya !

dia : salam , selamat berpuasa ;-)
saya : selamat berpuasa jugak . puasa molek2 okay ;) 

gembira nak mampuih dapat msg lagu tu . hehe . at least aku tau dia ingat kat membe dye neh lagi . syukur-2 ;) hikkhik -

assalamualaikum . salam ramadhan . rajin benor aku update blog sekarang neh . pulun sungguh :DD alhamdulillah , aku berjaya sempurnakan puasa aku harini tanpa banyak dugaan . nampaknya ALLAH permudahkan segala urusan aku ;)

aku berjaya . hampa ? mesti berjaya jugak kan ? sila bangga dengan diri sendiri :) dugaan puasa aku akan teruji bila tibanya waktu skola . time tu la nak rasa penat teruk , dahaga nak mampuih la apa la kan . time tu kesabaran juga diuji tanpa mengira masa . walaupun syaitan dah kena ikat di pokok2 tapi disebabkan kesabaran teruji , terasa seperti syaitan ada . haha :D

setelah empat hari bercuti , akhirnya aku kena menapak di sekola semula ntok sambung pembelajaran yg masih belum habis . bila nak habis sekolah pun taktau la . penat dah rasa . bukan sengaja nak mengeluh tapi hampa mesti rasa apa yg aku rasa kan . alhamdulillah la , tahun neh tahun akhir aku bersekolah .

to ENCIK SAYANG ; saya minta maaf kalau saya buat perangai or tertacing lebih dengan awak . maybe sebab saya tension dengan folio , dengan trial lagi . maybe saya perlukan ruang ntok berpikir secara baik .otak saya ligat ntok buat semua benda . masa ntok saya pun tak banyak . angin saya pun tak berapa baik . harap sangat awak paham yea . tak ada niat nak buat awak sakit hati okay . sayang awak cemane pun . hm =='

p/s : trial around the corner . sedikit gelabah , tapi masih boleh handle dengan baik . huu . assalamualaikum =='

No comments:

Post a Comment