Sunday 28 August 2011

entry terpendek ==' please forgive me =='


tengah-2 malam neh , hati jadi tak tenang . kalau aku update blog tengah-2 mlm neh bukan sebab bosan . selalunya entry aku kalau tengah-2 malam neh sebenarnya sangat bermakna dan penting . hm . sedih sangat-2 . aku hanya perlukan kemaafan dari seorang hamba ALLAH neh . dah nak raya neh , aku harap sangat aku di maafkan oleh insan tersebut . iman mintakk maaf kalau iman dah buat kak sakit hati . iman tak pernah bermaksud nak ambil hak akak . dan buktinya sampai sekarang iman tak pernah kacau hak akak sebab iman taknak hubungan kita jadi renggang .

iman rindu sangat masa kita rapat dulu . selalu walling sama-2 . maafkan iman kak . iman tak tahu semua neh akan jadi macam neh . dan iman tak pernah minta semua neh berlaku . iman tak tahu pun akan jadi macam neh . kalau iman tahu , dah lama iman elakkan benda-2 macam neh . sempena bulan mulia neh , iman susun sepuluh jari memohon kemaafan dari kak . iman rindu kak . kalau kak nak marah iman , iman redha tapi tolong maafkan iman .

hanya kemaafan yang boleh menyembuhkan kesakitan . entry neh khas untuk kak dan ikhlas dari iman . sorry for everythings . im really sorry .

p/s : assalamualaikum =='

No comments:

Post a Comment