Tuesday 16 August 2011

ps dah betukaq ;)


ps stands to password la adek-2 ;) selama 7bulan aku kekalkan password keramat aku , so dengan rasminya aku dah tukaq password yg telah jadi nightmare aku selama neh . gila la statement aku . berani mati sungguh :) takde la nightmare sgt kan . saja jea buat statement tu . memang dah lama nawaitu aku nak tukaq password tu tapi asek telupa jea . maklumla , aku makan semut byk sgt :) untung la bakal suami seorang chef :DD

password aku kali neh comey kot . like mother like daughter . ada kaitan kot kan ? hehee . tadi aku kuaq . p usha-2 baju raya . baju raya aku tak banyak . ada dua pasang jea . dua-2 baju kurung . nampak sgt kan aku gadis melayu terakhir . masuk FIRST LADY kat LANDMARK :) usha-2 punya usha , aku berkenan la satu baju neh . tapiii , kaler hitam putih . tanpa pikiaq panjang , aku pun ambik then letak kat kaunter pastu bayaq then blah :) settel . senang jea kalau kuaq beli belah ngan aku . tak banyak songeh :D untung bakal menantu mak aku nanti :DD

satu jea lagi harta benda aku yg belum tercapai untuk raya neh . iaitu kasut . aku taktau nak pakai kasut apa la . nak pakai kasut tinggi-2 tapi aku bawak moto . mcm pelik plak nanti . tak pakai kasut lagi pelik kott . minggu depan baru nak pusing satu kedah ngan penang nak cari kasut . gila takde hala tuju betul :D ada sepasang kasut yg aku tak pernah pakai . high heel la . nak pakai takut org nampak aku tinggi sgt . dari aku kena perli , bek aku buh dalam kotak pastu simpan diam-2 kan ? aku mmg suka beli barang then simpan =='

tujuan aku beli baju kurung jea ntok tahun neh sebab nanti bila masuk PLKN nanti boleh angkut sekali sepasang dua . tak payah nak kalut sgt la kan . mak aku dah mula pikir-2 kan barang ntok dibawa ke PLKN . padahal aku taktau bila bulan nya aku nak masuk kan . nampak sgt beliau caring . hukk ==' tak sanggup nak tinggai mak dekat adek-2 . memang tak sanggup . tu la masalahnya kalau anak perempuan sorg . selama neh aku tolong beliau buat keje . kalau aku masuk PLKN nanti , sape nak tolong ? terpaksa la beliau tolong diri sendiri kan .confirm beliau rindu teruk kat aku nanti walaupun ego beliau kuat :DD

p/s : esok pepar mathematics dengan agama ;) bejuang selagi mampu . tidoq selagi sempat . hehe . assalamualaikum ;)




No comments:

Post a Comment