Thursday 11 August 2011

untung la bakal menantu seorang chef = ENCIK SAYANG =='

ENCIK SAYANG =='

you , i kidnap gambar you . sorry sayang . HAHA ;D nak sayang lebih-2 takut ada org tak suka tapi takpe la . kita masing-2 tak kisah ;) hehee ;) nampakk ? kami tak kisah pun org nak kata kat kami . kami pun tak kisah kalau kami saling mengata antara satu sama lain . hukk ==' alhamdulillah la kan , saya ngan ENCIK SAYANG neh byk persamaan so tak kalut tak gabra . hee

kami sama-2 pernah ditipu , kami sama-2 pernah mengalami situasi dimana kekasih-2 kami curang dalam perhubungan . HAHA . statement berani mati okay ;) ENCIK SAYANG masih muda remaja dan begitu juga saya . oleh itu otak kami sama cuma berlainan kepala :D datangnya dari penang . beliau belajar dekat KL . kalau tak silap la . HEHE .

masa kenal dulu , ENCIK SAYANG neh kira nak kasaq jea ngan saya . saya pun begitu juga . masing-2 bercakaran . tapi dalam fb jea . ada jea yg saya rasa tak kena dengan ENCIK SAYANG masa berkawan dan bermusuh dengan beliau dulu . HAHA . seronok bergaduh dengan beliau kerana ada sahaja bahan yg beliau akan katakan kepada saya . mentang-2 la otak saya tak sekembang otak beliau :D

bukan niat saya nak terlalu show off buah hati pengarang jantung saya . saya sekadar nak memberitahu . kalau org lain boleh bahagia , saya juga begitu . kan ? kan ? disebabkan ENCIK SAYANG neh jarang bercinta seperti saya , so benda itu akan buatkan saya lebih tenang sedikit . saya tak kisah kalau beliau berkawan dengan perempuan asalkan beliau tahu yg beliau ada saya . hehe ;) dan beliau juga tidak kisah kalau saya berkawan dengan banyak lelaki asalkan saya tahu yg saya ada beliau :) BERKAWAN bukan BERCOUPLE okay ?! ;)

beliau kata ego saya kuat . kejam sgguh beliau . tapi itu mmg kenyataan . ego saya mengalahkan lelaki-2 di luar sana . *bangga* ;) okay la , cukup-2 la saya buat-2 sweet dengan tulis entry saya neh ;) saya tak sweet , tapi ENCIK SAYANG sweet ;DD

p/s : nanti kita sama-2 race kat bukit lengkok yea ENCIK SAYANG . HAHA ;p assalamualikum ;) masak molek2 tau harini ;)





No comments:

Post a Comment