Tuesday 16 August 2011

nak tukaq shoot scooter kaler apa eh ?


salam satu malaysia . hari kedua aku rasa sejuk dari pagi . heran aku . dah nak mati kott ==' huhu ;) ajal maut tangan tuhan . kita cakap pasal exam jea la yea sepanjang seminggu dua neh . nak taknak hampa kena baca gak entry aku neh walaupun boring . nak buat cena kan , aku budak skola lagi . bukannya bini org . hm =='

semalam paper sejarah . harini pun sejarah . sejarah hanya tinggal sejarah . confident gila aku jawab paper sejarah tadi even banyak soalan yg aku tinggai . ada la dalam 5 soalan standard :D harini ada dua paper jea . sejarah paper2 dan agama paper1 . agama tu ? hm . okay la jugak . mencabar minda jugak tapi masih boleh jawab secara baik . dan alhamdulillah harini aku membuat amal kebajikan iaitu menderma jawapan kepada org lain . alhamdulillah :) HAHA . masa tengah buat revision time rehat tadi , kononnya aku nak study la kan . tapi bila membe laki penuh keliling aku , depa ajak aku sembang pasal kerjaya plak . depa tanya pendapat aku pasal kerjaya yg depa minat . so aku bagi la pendapat kan . yg pastinya pendapat aku mestilah tak sperti kehendak soalan .

kesimpulannya jangan lah tanya pendapat aku sebab aku bukan la seorang pemberi pendapat yg baik . tapi kalau hampa betui-2 perlukan pendapat aku , aku boleh bagi ;) tapi salunya aku tak bagi pendapat aku . hukk ==' tadi masa duk usha gambaq-2 membe neh , aku terbukak la satu album scooter neh . mak aii , dye punya shoot kaler kuning kott . siyes lawa jugak la walaupun kaler nya agak menyerlah . yg menyerlah tu la menarik kan . tak sabaq nak tengok scooter aku pun tukaq kaler , tapi aku masih terpikir nak buh kaler apa . ada cadangan ? dalam kepala otak aku yg kecil neh just ada beberapa kaler jea ;)

pinky .
pepink = purple+pink
kuning
purple
oren . HAHA .

p/s : sila bagi cadangan nah ;) terutamanya ENCIK SAYANG . missyou . HAHA . assalamualikum ;)









No comments:

Post a Comment