Tuesday 23 August 2011

tak minat gadoh-2 neh okay =='


salam lalilatul qadar semua :) alhamdulillah , 9paper dah siap di jawab dengan jayanya :) jaya ka ? bukan setakat jaya . setia maju semua complete :) penat rasanya nak menghabiskan paper-2 tersebut . asek migrain jea bila balik dari skolah . nampak sgt saya takleh terima tekanan . hukk ==' itu la sebab nya PUAN ZAILINA beli ubat kat saya . ubat kemurungan . HAHA . telan jea la kan . satgi tak telan kang , kemurungan makin teruk plak . HAHA .

harini paper eko . untung weh jadi budak eko . sebab ada 4 perempuan jea yg terlibat yg len semua pelajar lelaki . terasa istimewa . hehee . aku admit yg paper eko tadi tak senang kot . ntah la . tapi aku boleh lagi jawab dalam keadaan yg tak tension ;) alhamdulillah . tak larat nak tension dah aih . agak-2 kalau taktau nak jawab , hampa tinggai jea pun takpun tdoq . hati kena senang . kalau duk tension nanti paper lain takleh jawab . pastu dah nak balik tu baru hampa luahkan apa yg hampa tak puas hati pasal paper-2 yg hampa jawab tu . soalan susah la . soalan tak mencabar minda ka . soalan senang sgt sampai taktau nak jawab ka apa ka . ;) papepun . mintak maap kat cikgu yati sebab anak-2 murid beliau tak dapat jawab dengan baik =='

part paling best , esok aku cuti . saja la aku buat cuti sendiri sebab esok takde paper . esok ada kimia jea . aku tak amik kimia-2 neh . maklum la , aku tak cerdik . hehe . so , esok aku buat latihan ntok melukis plak . sebab aku ada paper ari khamis plak . paper seni . memang terbaik la nak kena lukis-2 bagai . bakat ada tapi taktau nak guna . *PERASAN* ;) tapi takpe , buat yg terbaik dan habiskan secepat mungkin . tu yg penting skg neh . takmau dah tgk paper-2 neh semua . at least boleh rehatkan minda ntok sebulan dua ;)

takziah untuk keluarga membe aku . tak sangka kot membe cina aku neh dah *pergi* . al fatihah . tak kisah la arwah agama apa sekalipun . tapi arwah handsome kot . hukk ==' rest in peace , dude =='

to mereka-2 yg bertanya : saya dengan CIK NORIDAYU tak bergaduh pun okay . kami tak p skola sekali , tak lepak sekali tak bermakna kami bergadoh . hampa suka menyebarkan khabar angin yg tak betuii . kami okay dan kami saling sayang menyayangi antara satu sama lain . ayu ! depa buat cheqita bukan-2 pasai kita weh =='

p/s : PUAN ZAILINA masak mcm sedap jea arini . ENCIK SYG , missyou ,  ngek ;)

No comments:

Post a Comment