Thursday 18 August 2011

SORRY FOR EVERYTHING ;)


salam lailatul qadar semua ;) semalam ada org tak puasa kott . ha , ganti la puasa sorang-2 yea , bang :DD HAHA . tak payah la kita panjang-2kan sgt hal tu . tak bahekk . okay , minggu pertama trial dah tamat . masih ada satu minggu lagi yg berbaki . sabaq jea la kan nak tggu 25 haribulan neh .

semalam , paper sains . ada yg senang ada yg susah . susah ke senang ka , kita jawab jea . hentam pun tape la kan . asalkan buat ;) nampak sgt aku teruk kan ? takde la . aku tak teruk pun ;) harini aku rendu semua org yg aku pernah kenal . ntah la . mungkin sebab kepala brain aku tak berapa nak betul sejak semalam . nak dekat-2 raya neh aku teringat semua org dan yg penting aku nak mintak maap dekat mereka-2 tu . kalau aku tak pernah buat salah pun , aku mintak maaf jugak pun takpe kan ;) buat sape-2 yg aku nak mintak maaf nanti , maafkan aku tau . takut-2 aku tak lama dah kat dunia neh :)

aku rendu kak AIN  ;( kenal dye kat fb . sebelum neh rapat sgt ;) selalu walling-2 together ==' imiss her . really ;( miss my auntie , sist HANI SYAHIRAH ==' yg neh bukan auntie betui-2 punya tau ;) saja koling-2 beliau auntie ;) miss my ABAH too , SHAF . miss my abg , NAZIRUL , miss my adek SALSHABILLA even tak pernah jumpa . one day , aku nak jumpa jugak budak kecik neh . HAHA . insyaallah ;) miss akak NUUN jugak ;) lama dah tak dengaq cter pasal beliau ;( mana la beliau p ==' busy rasanya . aku tanya aku yg jawab . hm =='

for those yg aku ada buat salah tu , im so sorry . buat yg ada misunderstanding dengan aku tu , aku mintak maaf jugak . for sure , niat aku selalu baik dan aku tak pernah berniat jahat . kalau tak puas hati juga , aku boleh explain . asalkan takde yg nak bermasam muka dengan aku , takde yg nak menyombong ngan aku , takde yg terasa hati ngan aku . bab menegakkan kebenaran neh mmg aku berani . boleh tara tu kan ? ;)

to ENCIK SAYANG  : imishyou more okay . HAHA . sayang hang ngek ;p sorry kalau selama neh i bekasaq ngan you . hehe . sekasaq kasaq i pun , i still baik kan ? hehe ;)

p/s : imissh them alot . hukk ==' sorry fo everythings . walaupun raya lambat lagi tapi tak salahkan kalau mintak maaf awal-2 . tak semstinya raya jea baru boleh mintak maaf ;) peace nah =_=


No comments:

Post a Comment