Sunday 28 August 2011

countdown for RAYA dan kemaafan ;)

salam lebaran semua . walaupun puasa masih belum habis ;) sejujurnya , sedih kot bila puasa dah nak habis neh . aku rasa macam baru saja aku puasa . kira punya kira , dah nak raya ;) apa-2 pun , alhamdulillah la aku berjaya puasa tanpa banyak dugaan tahun neh ;) berbangga dengan diri sendiri ;)

tahun neh raya tak rasa macam meriah sangat . tak tahu la kenapa . mungkin sebab usia saya yang semakin lanjut dan kematangan saya yang semakin terserlah ;) Raya saya tahun neh pun ala-2 kadar saja . baju raya pun dua pasang jea . selalunya , baju saya la yang paling banyak di kalangan adik beradik yang lain ==' maklum la , saya kan anak perempuan tunggal . HAHA .

saya sebagai wakil dari pihak-2 hot stuff SMKJ , nak mohon kemaafan dari kalangan anak-2 buah saya kalau selama neh kami duk buat ramai kat kelas tu . takpun kami duk hingaq dalam kelas tu , takpun kami terbuat hampa gelak besaq ka , takpun kami terbuat hampa termeluat kat kami ka , takpun kami termengutuk hampa , takpun kami terterajang hampa , ka , tersepak ka , terpenampaq ka , termaki ka . kami susun sepuluh jari memohon maaf yea ;) nama pun budak-2 kan . salah silap tu tak pernah lekang dalam diri kami ;) yang mana pernah terasa ngan kami tu , harap diaampunkan . kadang-2 kami gurau kasaq ke kan ;)


alang-2 dah buat ucapan neh , saya nuraqmal iylia binti abd wahab , menyusun sepuluh jari juga kepada PUAN ZAILINA dan juga suami beliau SAJEN ABD WAHAB . maafkan yaa kalau selama neh yaa tertinggi suara , takpun tak mengikut arahan yang telah diberi . terima kaseh sebab sanggup melayan karenah yaa ;) lots of love ;)

adek-beradek AQMAL ; hampa , aku mintak maaf kalau selama neh aku termaki , termarah dan terbuat taktau ngan hampa . sorry juga kalau aku terpijak hampa . HAHA . and sorry kalau aku ada buat hampa marah ;) peace yoo ;)

kawan SMKJ (5MAJU) ; selamat hari raya juga kepada hampa . terima kaseh la sebab jemput aku ke rumah terbuka hampa walaupun belum raya lagi . insyaallah aku akan cuba penuhi undangan hampa semua . sorry kalau selama neh aku aku tak berjaya menjadi penolong yang baik kepada hampa . yang mana aku pernah cakap kasaq atau terasa ngan aku tu , aku mintak maaf okay . kosong-2 yea ;) aku syg hampa lagu mana pun ;)

to ex-2 bf : terima kaseh atas segala kaseh syg yang hampa-2 pernah bagi kat aku selama kita "berkawann" . halalkan makan minum aku . terima kaseh sebab melayann kerenah aku . yang penting aku doakan hampa bahagia nah ;) BFF <3 sorry for everythings ;)

to ENCIK SAYANG : iloveyou . HAHA . sorry sebab tak dapat nak penuhi semua kehendak awak . terima kaseh sebab selalu ada dengan saya . terima kaseh sebab buat senyum saya kembali seperti sedia kala . saya memohon kemaafan kalau saya cakap kasar ngan awak . buat awak sakit hati . terima kasih atas segalanya ;)


No comments:

Post a Comment