Monday 15 August 2011

subjek SEJARAH hanya tinggal SEJARAH ;)

salam ramadhan semua . harini cuaca sejuk-2 saja walaupun matahari terpacak di atas kepala ;) mcm biasa rutin budak skola . bangun pagi then mandi . siap-2 apa semua . sebelum pergi skola , siap-2 kan dulu buku-2 atau apa-2 barang yg patut . first , masukkan pensel box , kertas literature dan buku sejarah . kemudian spek mata kaler pinky-merah giteww dan KAD PENGENALAN di dalam beg saya yg berjenama ____ ;) kalau tak bwk spek tu , memang aku tak nampak la cikgu yg dah mencarut kat depan nati . HAHA . pastu pakai stokin . but , sebelum p skola kena la salam PUAN ZAILINA dulu . nak ambik berkat . salam-2 , kish-2 dulu . HAHA .

dah setel pasal PUAN ZAILINA , dengan tenangnya aku pakai kasut aku yg kaler hitam tu , dan menunggu ketibaan SAJEN WAHAB plak untuk hantaq aku ke skola . naik kereta PFS dengan tgn yg sejuk , dalam masa 5 menet aku sampai ke sekolah . salam plak SAJEN WAHAB pastu turun dari kereta dan bejalan terkedek-kedek untuk naik ke kelas . sambil jalan sambil baca buku . kalau tesilap langkah , boleh jatuh kat tengah-2 jalan kot ==' masuk dewan , teruih duduk . tak pandang kiri kanan . konon-2 nak fokus la kan . tggu lagi tak fokus sebab aku tak baca apa-2 kot untuk paper english . paper di awal pagi ialah english paper 1 ;)

alhamdulillah , paper english boleh jawab . takde banyak sangat kesukaran . jawab exam dalam suasana yg sejuk sangat-2 ==' nak kata aku demam , tapi rasanya tak mungkin sebab antibodi aku kuat . hehee . tengah hari plak paper sejarah . memang SEJARAH sungguh . aku bulat jea jawapan yg aku rasa betuii . ntah betuii ke tidak . aku tak paham kenapa aku tak suka subjek sejarah neh . mungkin terlalu banyak fakta yg kena ingat . aku plak jenis lemah bab menghafal fakta-2 neh . so , kalau failed sejarah adalah perkara biasa walaupun ENCIK SAYANG dah warning saya agar tidak failed subjek tersebut  :D

senyum saja jawab paper-2 arini . susah senang pun kita senyum jea . tak perlu kata apa-2 ;)

p/s : saya lapaq kek . hm ;( assalamualaikum ;)


No comments:

Post a Comment